Tuesday, November 16, 2010

SINGLE

Tadi dengan segala hormatnya aku telah menukar status aku menjadi janda berhias..alah dalam facebuk je pon..after a long wait i cannot stand another day waiting and wondering and hoping and maybe this is the best for me and him...ini lah dikatakan tak ada jodoh..walau mcm mana kita berdoa 5x sehari tiap2 hari tapi kalau xde jodoh memang xde lah jawapnya... sedeynye..sebak neh...sob2 :'(
Aku dah janji aku tak kan mengalah kat dya, tp entah la..hati ini sakit lah tied dgn relationship yang xde makna neh...at least bila buang status ne aku akan terkuar dari lingkungan yg menyakitkan ne...
so rite now aku moving on je la...aku xsalah kan dya 100% dah itu memang nature dya pragai mcm tu..tapii hebat jgk ye aku neh..bole tahan 4 bulan.hahahaha mcm lawak ja...dya ckp ex gf dya dlu bole tahan dgn dya xsampai sebulan..aiiyaaa aku ne deserve pelempang 45 darjah sebanyak patpolohpat kali sbb bole tahan dengan pragai dya...well enuff say, hati memang complicated mcm tu pon kita bole syg sumone tu gila2...aku dah tumbangkan ego tuk dya tp xjln jgk,sekarang lebeh baek aku semekom je la kt dya..and i've had enuff with all this thingy. i still have faith and i believe there are sumone out there for me..aku harap dya pon xpujuk aku ke apa,sbb satg aku msti nk balik kt dya.wahaahaha..sudah2 la aku merana.xlarat rasanya...

1 comment:

  1. 1st entire yang gua kasi tump up.

    ada pengunaan kata kerja dan kata bina yang amat mendalam.

    hua3.

    ReplyDelete